Jestem na facebook’u !!!

17:20


Projekt głosiciel założyłam zaraz po swoim nawróceniu. Wiedziałam, że w jakiś sposób muszę podziękować Bogu za otrzymane łaski. Więcej ! Ja tego bardzo chciałam a jak się później okazało - potrzebowałam. Minęły 3 lata od mojego ostatniego artykułu a piszę do Was czując się jak w domu. Na zawsze ten blog będzie mi przypominał o drodze jaką przebyłam :) Kochani ! Pomimo wielu trudów związanych z budowaniem strony i końcowemu upadkowi, strona Projekt głosiciel a obecnie GŁOSICIEL jest reaktywowana !!!! Jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam na https://www.facebook.com/glosiciel/ :) To dopiero początki, jednak wierzę, że wspólnie uda nam się stworzyć wyjątkową stronę poświęconą Bogu. Przecież o to w tym wszystkim chodzi ;)
Dziękuję stałym czytelnikom jak i nowym za bycie częścią projektu.

W modlitwie
Głosiciel +




You Might Also Like

0 komentarze

BIBLIA

,, Jakże ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do życia, a mało jest takich, którzy ją znajdują! '' Mt 7, 14

DZIENNICZEK

Łaski z Mojego miłosierdzia czerpie się jednym naczyniem, a nim jest- ufność. Im dusza więcej zaufa, tym więcej otrzyma.