adwent

Jeszcze pięć minutek

12:33

Jeszcze pięć minutek

Uwaga!!!!
Strona przeniesiona na platformę Facebook
Jeśli chcesz być na bieżąco, kliknij :)


Dzisiejszy wpis będzie krótki, jednak bez obaw! Pod koniec tego miesiąca, pojawi się na blogu nowa seria, którą aktualnie opracowuje. 


adwent
Każdy dzień jest dla nas wyzwaniem. Codzienna rutyna dobija nas swoją paletą problemów, rozterek, smutku, samotności, bałaganu..etc.  Jednak w tym całym złu, kłopotach,  przychodzi do każdego z nas Jezus i pokrzepia nasze serca. Jesteśmy aktualnie świadkami przyjścia naszego Pana na świat. 

adwent


Czas Adwentu, to czas postanowień, przemyśleń ( chociażby egzystencjalnych), przebaczenia i pojednania. Jak zamierzasz go przeżyć? W skromności serca, czytając Pismo Święte? 


Adwent


Jeszcze pięć minutek, to seria filmów prowadzonych przez Ojca Adama Szustaka na kanale Langusta na palmie na YouTube. Dzień zaczynam odpowiednią dawką Słowa Bożego oraz przemyśleń nad własnym życiem. 
Krótko, zwięźle a co najważniejsze na temat. Ufam, że te natchnione przez Ducha Świętego słowa Ojca, zmienią nie tylko moje ale właśnie twoje życie ! 

Mój poranek jest fantastyczny, może twój też się taki stanie? 
Zachęcam do udostępniania, wysyłania i słuchania!




Z tym krótkim, ale treściwym artykułem Was pozostawiam.
Mój subiektywny post niech zainspiruje. 


adwent

You Might Also Like

1 komentarze

BIBLIA

,, Jakże ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do życia, a mało jest takich, którzy ją znajdują! '' Mt 7, 14

DZIENNICZEK

Łaski z Mojego miłosierdzia czerpie się jednym naczyniem, a nim jest- ufność. Im dusza więcej zaufa, tym więcej otrzyma.