Bóg

'' Takie mamy czasy ''

11:09

takie mamy czasy

Uwaga!!!!
Strona przeniesiona na platformę Facebook
https://www.facebook.com/glosiciel/
Jeśli chcesz być na bieżąco, kliknij :)

,,Wszystko ma swój czas, 
i jest wyznaczona godzina 
na wszystkie sprawy pod niebem: 
 Jest czas rodzenia i czas umierania, 
czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono, 
czas zabijania i czas leczenia, 
czas burzenia i czas budowania, 
czas płaczu i czas śmiechu, 
czas zawodzenia i czas pląsów, 
 czas rzucania kamieni i czas ich zbierania, 
czas pieszczot cielesnych i czas wstrzymywania się od nich, 
czas szukania i czas tracenia, 
czas zachowania i czas wyrzucania, 
 czas rozdzierania i czas zszywania, 
czas milczenia i czas mówienia, 
czas miłowania i czas nienawiści, 
czas wojny i czas pokoju.''
Koh 3, 1-8



To przerażające, jak ludzie wprost egoistycznie patrzą na CZAS. Giełda, finanse, praca, kolokwium, śmieszne, bo kręci się to przede wszystkim wokół spraw materialnych. Czas staje się naszym bożkiem, którego pokornie błagamy o przychylny wgląd w nasze życie. Oczekujemy ważniejszych wydarzeń, zapominając o przemijających beztrosko dniach, tygodniach, latach.

Nie zrozum mnie źle, nie chcę powiedzieć, że wszystko w naszym życiu jest płytkie i bezpłciowe. Owszem, czas ucieka, a my marnujemy jego zapasy na nic nie warte pokusy, lecz zawsze istnieje przystań w której możesz odpocząć i dowiedzieć się '' co dalej''.
Dla mnie we wczesnym dzieciństwie była to gra na skrzypcach, później malunek, teatr aż w końcu pisanie bloga. Ostatnio odnalazłam się w scrapbooking'u .Dlaczego piszę to na katolickim blogu ? Ponieważ moje życie nie różni się od innych. Mam do zagospodarowania CZAS który otrzymałam od Pana i wyłącznie moją decyzją jest forma jego wypełnienia. Mogę zaprzyjaźnić się z czasem lub trwać z nim w wojnie. Zdecydowanie wybieram pokojową postawę. 


takie mamy czasy

Gdy nawróciłam swoje myślenie, poglądy, wiarę,  zauważyłam sferę duchową. Jak dziwne może się to wydawać, nie tylko widziałam oczami mojego ciała ale również duszy. Nagle zwykły liść w lesie stawał się dla mnie czymś cudownym i ważnym, ponieważ został stworzony przez Najwyższego. O ile więc, my jesteśmy cenni w Jego oczach. 


Modlitwa do św. Józefa
Patronie spraw trudnych, święty Józefie,
Ty którego potęga nas sercem Jezusa potrafi
uczynić możliwymi sprawy niemożliwe,
błagamy cię, wspomóż nas w obecnych potrzebach naszych.
Przyjdź nam z pomocą w naszych obawach i smutkach.
Oddal od nas niebezpieczeństwa, które nam grożą. Wspomóż nas
w naszych kłopotach. Weź pod swą opiekę nasze dusze i ciała,
także i sprawy trudne, które ci powierzamy. 
Okaż, jak jesteś dobry dla wzywających cię
i chcących zawsze być wiernymi sługami Twymi.
Święty Józefie, patronie spraw trudnych,
 wstawiaj się za nami. 
Amen


W święta otrzymałam cudowną książkę mówiącą o... Cudach ! Jeszcze jej nie skończyłam, ale już teraz wiem, że jest godna polecenia. Ile razy, zamykamy się na cudowne rzeczy które Pan pozwala nam ujrzeć...dlaczego? Bo wciąż biegniemy za nieuchwytnym. Pieniądze, sława, kariera, fałszywa miłość, to na dzień dzisiejszy jest motorem większości ludzi. A może, spróbujesz dowiedzieć się w jaki sposób TY powinieneś zagospodarować czas który został ci dany przez Pana?


Najwyższy, chwalebny Boże,
rozjaśnij ciemności mego
serca i daj mi, Panie,
prawdziwą wiarę,
niezachwianą nadzieję i
doskonałą miłość,
zrozumienie i poznanie, abym
wypełniał Twoje święte i
prawdziwe posłannictwo.


Dla niedowiarków - PAN MÓWI
Powiedział mi, jak bardzo jestem przez Niego kochana. Powiedział mi jak wielkie toczy walki o mnie. Powiedział mi, że mam zadanie do wypełnienia. Powiedział mi, że jestem idealna w Jego oczach.

takie mamy czasy


                                  Z tym krótkim, ale treściwym artykułem Was pozostawiam. 
                                               Mój subiektywny post niech zainspiruje.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ten blog mówi całą prawdę o świecie. Ale ludzie są głupi i tępi. Mimo wszystkich rad oni plączą, zabijają wszystko dookoła po to, by mieć przyjemność i pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolisz, że zgodzę się z tobą w połowie :) Wszystko co napisałaś jest prawdą, ale ! Jest jeszcze normalny świat, mamy go w sobie, potrzeba jednej decyzji : ZMIANY, w której czas nam przeszkadza.
      Witam oczywiście na blogu :)

      Usuń

BIBLIA

,, Jakże ciasna jest brama i wąska droga, która prowadzi do życia, a mało jest takich, którzy ją znajdują! '' Mt 7, 14

DZIENNICZEK

Łaski z Mojego miłosierdzia czerpie się jednym naczyniem, a nim jest- ufność. Im dusza więcej zaufa, tym więcej otrzyma.